úterý 29. září 2009

Baby Cupcakes


Když není jisté, jestli to bude kluk nebo holka, tak se prostě nemůže počítat s růžovou nebo modrou barvou. Vybrala jsem proto světle zelenou v kombinaci s bílou. Toto barevné schéma se pak prolíná celou miminkovskou kolekcí. Zdobila jsem fondánem a bílkovou polevou a samozřejmě jsem nemohla jinak, než dortíky promazat ganache z bílé čokolády. Samotné dortíky jsou z bílé čokolády a vanilky.

Baby cupcakes are my favourite. I love both designing them and making them. If you want to be surprised and don't know if it's going to be a boy or a girl then you have to opt for green colour scheme. Piping and delicate lace work are my absolute favourites as they beautifully complement the delicate baby designs and soft pastels. 




Miminkovské obličejíčky krásně doplnily celou novorozeneckou kolekci. Ač jsem výše vyobrazené dortíky navrhovala sama, tyto obličejíčky jsem vytvořila podle návrhu uměleckého týmu z Planet Cake. Byla to radost na těchto dortíkách pracovat. Snad mojí kamarádce udělají radost. Hodně štěstí.

I borrowed these baby face designs from Planet Cake. I made six to accompany those shown above. Everyone loved them so much that they didn't want to eat them.

1 komentář:

  1. Hana, you are soooo clever. These are really beautiful. Hope you get many orders.
      Love Margaret & Steve

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...