neděle 13. listopadu 2011

Jak bylo na vánočním workshopu / Christmas workshop update


Není orginálnější dárek, než ten, který pro své blízké sami s láskou vyrobíme.
Na posledním vánočním workshopu jsme proto společně otestovali bezpočet technik zdobení a práce s fondánem a modelovací hmotou, které z našich cupcakes udělají zářivou hvězdu slavnostní tabule.
Naučili jsme se vyrábět třpytivé sněhové vločky, vyrobit si snadno a rychle vlastní formičku na jedlé vánoční ornamenty, ukázali si práci s lesky a jedlým stříbrem a zlatem a mnoho dalších triků, které zaručí profesionální vzhled našich jedlých vánočních překvapení.


Veliké poděkování patří všem úžasně kreativním účastníkům workshopu, kteří se opět sjeli ze všech možných a i velmi vzdálených koutů republiky. Jsem opravdu moc ráda, že jste za mým workshopem ochotni přijet i z tak velké dálky a muset tak v sobotu vstávat před pátou.


A pak že příprava na Vánoce je stresující.
Jen si to představte, vůně hořké čokolády, kafíčko, příjemná společnost lidiček nadšených pro stejnou věc a uklidňující vánoční hudba...

...ohromná radost, fascinující inspirace a blahodárný relax.


Ještě jednou velké díky, už teď se těším na příští sobotu :)
a zase brzo naviděnou.



7 komentářů:

  1. Já také moc děkuji, jsem naprosto ohromená a těším se na další workshop.
    Ještě jednou děkuji Veronika E.

    OdpovědětVymazat
  2. jee to vypada hezky!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. To jsem strašně ráda, Veroniko :) Nashledanou příště.

    OdpovědětVymazat
  4. Ježiš tak z toho mam pořádný chutě :) !!Asi jdu péct :D



    http://missnothingfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Kdyz vidim fotky, moc mne mrzi, ze jsem nebyla na workshopu take. Urcite by bylo se co priucit a moc jste si to uzili. Chtela jsem se zeptat, zda-li planujete v dohledne dobe nejake workshopy a jak se "vcas" zaregistrovat? Minule, kdyz jste dala oznameni ohledne bliziciho se workshopu na Vase stranky, tak jiz byly vsechny mista obsazene, krome dvou poslednich.
    Dekuji
    Srdecne zdravim
    Jana Pye

    OdpovědětVymazat
  6. To Mery: jeste ze nam pocasi preje, na peceni idealni. Uplne to vidim, za oknem mrzne az prasti, doma voni z trouby same dobroty a ja zdobim a zdobim a zdobim. Souhlasim, taky jdu pect :)

    To Jana: nebojte Jano, urcite to nejsou posledni workshopy :) Ohlas je uzasny a za to moc dekuji a zajem obrovsky, takze se workshopy opet zaplnily jeste pred tim, nez jsem je stacila dat na blog. Spousta zajemcu mi napsalo email a rezervovalo si predem misto na jakykoliv workshop. Do budoucna tedy planuji workshopy vicekrat zopakovat, aby se dostalo na vsechny zajemce :) Moc dekuji, tesim se na brzke shledani.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...