sobota 30. července 2011

Zpravodajství z workshopu / Wedding cupcakes workshop


Dnes ráno jsem nemohla dospat a to né proto, že za oknem lilo jako z konve. Je sobota 30. července a to znamená, že dlouho očekávaný cupcakes workshop je tady. Nápad uspořádat kurz zdobení dortů jsem nosila již nějakou dobu v hlavě, a proto bych Vám chtěla moc a moc poděkovat za Váš zájem a za možnost si tento sen splnit.
Although it's Saturday I got up early this morning. I couldn't have been more excited. It's 30th July, which means that the long awaited wedding cupcakes workshop is here. I'd been thinking of organizing a cake decorating workshop for some time, so I would like to take this opportunity to thank all participants very much for their interest and for helping me make this dream come true.


Každý z účastníků měl připraveny základní pomůcky pro zdobení a samozřejmě jsem se podělila i o svoje vlastní náčiní, které si všichni mohli vyzkoušet a naučit se, jak vše používat. Nechyběly ani recepty a krok za krokem popsané postupy. 
Apart from basic cake decorating tools needed for the workshop, all participants had a chance to use my very own tool collection and learn how to use them all. Of course, I wouldn't forget to include recipes and step by step instructions. They were an important part of the welcome kit :)


Akcent Café se v mžiku proměnilo ve tvořivou dílničku, kterou hned od začátku zaplnil tvůrčí duch. Děkuju panu kavárníkovi Hradeckému, že se o nás tak hezky postaral. Stále cítím omamnou vůni kávy mísící se s opojnou vůní hořké čokolády. Bylo těžké se udržet a hned si nezačít olizovat prsty :)
Akcent Café was readily transformed to a busy workshop filled with a friendly and creative atmosphere. Thank you very much to Mr. Hradecký, who runs the Café, for looking after us so well throughout the morning. I can still smell the rich aroma of coffee mixed with the indulging smell of dark chocolate. Yum :)




A pak že učení je mučení. Soustředěnější a motivovanší studenty s tak velkým zájmem o téma jsem snad ještě nikdy nezažila :) Děkuji.
Who says that school is boring. I have never experienced more focused and motivated students with such a deep interest in the topic. Truly amazing. Thank you.


S takovýmto pracovním nasazením na sebe krásné výsledky nedaly dlouho čekat. Veliká gratulace!!!
Mnoho radosti se zdobením a zase někdy naviděnou :)

Congratulations to all and happy decorating!

14 komentářů:

  1. OH, Hana!! What a lovely day, and what a grand idea. I do envy anyone who participated in such a wonderful occasion---it looks as if they're just captivated and working perfectly together.

    I can just smell the rich scent of the coffee and chocolate, and would love to have just watched all the activity and fun.

    And all those sweet little cut-outs of wedding symbols---what a splendid way to spend a day!

    I just noticed that my secret word is "antithysis"---but you're exactly as I pictured you!

    rachel

    OdpovědětVymazat
  2. Dear Rachel, so lovely to hear from you again. It was such a fabulous day and we had so much fun. I've alredy started thinking about the theme of our next workshop. Oh, you know what, I'd be very happy to run a workshop in English ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Hanko, ještě jednou díky za báječný workshop!!! Bylo to moc příjemně strávené dopoledne, oceňuji perfektní přípravu a díky za spoustu užitečných informací o dortech a zdobení. Už se těším na příště! Zuzana D.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju moc Zuzko, to jsem strašně ráda a taky se už moc těším na další shledání.

    OdpovědětVymazat
  5. I já musím ještě jednou poděkovat. Hanko, Vaše pečlivá příprava a výborná organizace se na cukrářských kurzech jen tak nevidí. Jsem moc ráda za tento zážitek a doufám, že budete pokračovat. Bylo to natolik inspirující a cupcakes moc dobré (padly za vlast už po návratu domů), že jsem hned večer upekla jak dort, tak cupcakes, ganache i sirup a právě běžím shánět nápotníky, růžovu vodu a další vychytávky...těším se na další téma, zdraví Lenka Š.

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Lenko, moc moc děkuju. O dalším workshopu jsem začala přemýšlet už včera :) Držím palce ať se dortík povede. Budu se těšit naviděnou. ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Také se přidám s poděkováním za úžasný workshop. Bylo to velmi příjemně strávené dopoledne a dortíky na odpolední rodinné oslavě sklidily velký úspěch. :-)
    Moc se těším na další workshopy. Osobně by se mi líbil třeba workshop zaměřený na potahování "velkých" dortů nebo výroba dekorací na dorty.
    Ještě jednolu díky a těším se na další setkání, Jana W.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc děkuju, Jano. To jsem hrozně ráda. Už přemýšlím na dalších tématech :)
    Brzy naviděnou.

    OdpovědětVymazat
  9. Pridavam se k ostatnim s diky za perfektne pripraveny workshop. Moc jsem si to uzila a hlavne jsem byla prekvapena, ze i tak nesikovna osoba, jako jsem ja, zvladne vytvorit docela pekne a neupatlane dortiky :-)
    Chutove jsme sice doma fondan neocenili, ale figle a techniky pouziju na marcipan a bude to :-)
    Jeste jednou diky a tesim se na dalsi workshop.

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuju moc Lucie, to je super :) Šlo Vám to moc dobře. Ať se dál daří a brzo se těším naviděnou na dalším workshopu.

    OdpovědětVymazat
  11. Bohužel jsem vaše stránky objevila až když byl workshop obsazený a musím říct, že mi to bylo opravdu líto a po shlédnutí fotek lituji ještě víc, teď mi nezbývá než se modlit, aby se zde brzy objevil termín na další kurz :).

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý den, Hanko, děkuju moc za Váš zájem, to je super. Nebojte, již zařizuji další termín. Když mi pošlete svoji emailovopu adresu, mohu Vám napsat až vypíšu nový termín :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc dekuji za uzasny zazitek pri tvorbe svatebnich cupcakes. Priprava precizni, prostredni velmi prijemne, osobni pristup. Opravdu jsem si to uzila, domu prisla nadsena a nemluvila o nicem jinem.... :-) ...manzel nemohl ani blahem mluvit, jeste ze jsme delali jen 3 kusy, jinak by je snedl snad vsechny... ;-) .... Nemuzu se dockat dalsiho pokracovani. Dekuji!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Moc moc děkuju, Jano. To jsem opravdu ráda :) Na mě má zdobení dortů podobný efekt :)) Přeji heyký den a brzy naviděnou.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...